اعلام یک روز عزای عمومی در ترکیه در پی  شهادت اسماعیل هنیه

رجب طیب اردوغان در این ارتباط در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: « در حمایت از آرمان فلسطین و نشان دادن همبستگی با برادران فلسطینی‌مان، به مناسبت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، اسماعیل هنیه، فردا (جمعه ۲ اوت) یک روز عزای ملی اعلام می شود.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه،به خاطر شهادت «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی جنبش حماس ، روز جمعه 12 مردادماه را روز عزای عمومی در این کشور اعلام کرد. 
 
به گزارش ایسنا، رجب طیب اردوغان در این ارتباط در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: « در حمایت از آرمان فلسطین و نشان دادن همبستگی با برادران فلسطینی‌مان، به مناسبت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، اسماعیل هنیه، فردا (جمعه 2 اوت) یک روز عزای ملی اعلام می شود.
 
یاد اسماعیل هنیه و همه شهدای فلسطینی را با رحمت گرامی می‌دارم و از طرف خودم و ملت {ترکیه} به مردم فلسطین تسلیت می‌گویم.»
 
براساس این گزارش همچنین درمتن ابلاغیه امضا شده از سوی اردوغان در این ارتباط آمده است:
 
«با توجه به شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، که در 31 ژوئیه 2024 طی یک حمله تروریستی در تهران رخ داد، روز جمعه 2 اوت 2024 را به عنوان یک روز عزای ملی در کل کشور و نمایندگی‌های خارجی ما اعلام شده است و پرچم‌ها تا غروب خورشید به حالت نیمه برافراشته خواهند بود.‌»
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان